دلايل دیگر شکسته شدن هويت زن!؟   (از کتاب هویت زن)

مطالبي را که تا اين جا مورد بحث و بررسي قرار داديم، به جهت اين بود که چه علل و عواملي سبب خواهند شد هويت زن شکسته شود؟؛ که تا حدودي روشن شد. حال در اين قسمت در يک بررسي کوتاه مي‌خواهيم ثابت کنيم آن هويت خاص و ذاتی زن، چگونه شکسته خواهد شد و سر انجام آن به کجا منتهي مي‌شود. که بايد گفت:به دو صورت شکسته خواهد شد. يکي اينکه حتي وضع فيزيکي و جسمي زن بر اثر تغييرات روحي و صفات ماهويش دگرگون خواهد شد و قهراً زن به طورکلی، وضع طبيعي قبل از عارضه را نخواهد داشت به خصوص اگر از دوران جواني  شروع شده باشد.

ودوم تبعاتی که از این ناحیه متوجه فرد  وجامعه خواهد شد، که بعداً به آن‌ ها خواهيم پرداخت. در اين جا همگان گونه که وضع جسمي، روحي ... مرد و زن را مورد بررسي قرار داديم . وارد بحث آن مي‌شويم.

1): ازلحاظ جسمي : همان طور که اشاره شد به خاطر ارتباط تنگاتنگ روح و جسم اصلاً قابل تصور نيست که جسمي تحت شرايط روحي بتواند ثابت مانده و به وضع طبيعي خود، قبل از عارضه ادامه دهد، اگراين گونه باشد درعمل چيزي پيش نخواهد آمد مثلاً نبايد موي سر زن ريزش پيدا کند، دچار افت قواي جنسي نشود، عصبي و گاهي سر درد، متوجه او نشود . دراين جا يکي ازصفات جسمي متفاوت زن با مرد را مي‌آوريم که در گذشته گفته شده: « مقاومت زن در مقابل بسياري از بيماري ها از مقاومت مرد بيشتر است». اگر از خود پزشکان هم بپرسيد قبول دارند بیشترین مراجعه به پزشک را زنها دارند که حدوداً در این شهر قم به دو برابر می رسد!؟،که در افسردگي، وسواسي ...، زنها نفراولند. و جود هجده هزار بيمار تالاسمي در ايران، بر اثر مشکلات مادر زادي است: 25 ميليون معلوليت هاي ذهني بيماري مادر زادي خواهد بود. سال 86 که کار تحقيق در مورد علل ريشه ‌‌اي بيماري را در آسايشگاه معلولان و سالمندان خيريه بقيه الله قم شروع کردم و هنوز (1388) ادامه دارد اکثر معلولین، مادر زادي مي ‌باشند و یکی از دلايل آن اين است که کار بيش ازحد وحدود، درحد يک مرد، هيچ تناسب علمي با شرايط بيولوژيکي هورموني، فعاليت هاي عصبي ، سيستم هاي ايمني ،و واقعی زن ندارد. هشت ساعت کارمتناسب با وضع جسمي مرد است نه زن آن هم به تناسب کساني ، و همان هشت ساعت هم اگر ازکارسنگين باشد هم بيشر دچار بيماري مي‌شوند هم زود تر فرسوده و با عمرکوتاه و زو د رس گرفتار می شوند و يا حد اقل زود تر زمين‌گير شدن را در پی خواهد داشت.

  خلاصه وضع جسمي زن اين طوراست که باید کار او متناسب با روح و جسمش باشد ، يعني همان کارهاي داخل خانه که هم تمرکز  زن بهم نمي‌خورد، و هم به زيبا سازي مي‌ پردازد، و از زيبايي سازي و زيبا بودن خود لذت مي ‌برد، واین لذت بردن به این جهت می باشد که کارهای درمنزل گوناگون و متنوع می باشد ولذا زن برعکس مرد با انجام کارهاي گوناگون هم  راحت ‌تراست و هم لذت می برد و این لذت بر اثر انتقال انرژی مثبت به وسیله کار مفید و نشاط آور،سبب سلامتی وآرامش او می شود، چون  متناسب  طبيعت و هویت ذاتی اوست که خالق بنای خلقتش را اين طور قرار داده و اين يک واکنش بيولوژيکي  فطریمي ‌باشد، نه امری قراردادی و ارادي؛ يعني این طور نیست که زن اراده کند ازکارهاي گوناگون خوشش بیاید و راحت باشد؛ بلکه به حکم همان طبیعت ذاتی و هویتی زن می باشد . برعکس مرد که از انجام کاریک نواخت راحت و همین کار سبب سلامتی وآرمش او می شود و ولذا ازکارخود راضی وخوشحال است درست برعکس انجام کارهای گونا گون که او را به شدت خسته مي‌کند و نیز برعکس کار بيرون به علت يک نواخت بودنش روحيه زن را به شدت آزده مي‌کند لذا زنها کار پرستاري را بيشتر دوست دارند چون يک نواخت نبوده وگوناگون می باشد. وبه همین خاطر تمام پرستاران زن می باشند.

به هرصورت وضع جسمي، و روحي زن از نظرعلمي صد درصد متناسب با کارداخل منزل و در مقابل به همان میزان نا متناسب با کارخارج از منزل است. مي‌گوييد نه چيز ی را  موردآزمايش قرار دهید تامتوجه شوید چرا این گونه است. شما قاعده تنا سب علمي را در نظام خلقت وحتی صنایع...، قبول ندارید؟!، و لذا درمصنوعات مي‌بينید  عدم رعایت کوچک ترین قاعده تناسب و کم و زياد شدن يک شماره يا نوع جنس بجاي جنس ديگر؛ چگونه وضع يک کارخانه ،یا يک دستگاه الکترونيکي ... را دچار بحران کرده وگاهی خسارت های را در پی خواهد داشت. و باید پرسید چه چیز باعث شد، استاندارد پیدا شود؟!، یعنی به جهت اهمیت نظم و رعایت تناسب، باعث پیدایش استندارد گردید. ولی متأسفانه این قاعد در مود وضع جسمي و روحي مرد و زن رعایت  که نشده هیچ بلکه به پیروی از ابزای شدن زن درغرب، اداره استاندارد خدا را پلمپ کردند!؟چرا درهرچیزی باید تناسب رعایت شود ولی درمودرانسان ،با آن همه مشکلاتی که از ناهیه انسان متوجه زندگی فردی و اجتماعی می شود؛ همان گونه که در کشور های غربی، با  ورود زن در بازارکار و ابزای شدن آن، حتی زندگی مادی را به زندگی حیوانی تبدیل کرده است!؟ و در ایران اسلامی هم بگونه دیگر دارد پیش می رود که نمونه آن در طلاق ها، بیماری ها، بچه های سر راهی، دختر بازی ها، تجاوز به عنف، سرقت ها ...،می باش!؟ که به قول معروف از حد مجاز گذشته که  اگرکارآسیب شناسی صورت بگیرد، هم به عمق و میزان فاجعه پی خواهیم  برد، و هم خواهیم  دید مشکل ازکجا ها سر چشمه می گیرد و چرا ؟!

بيماري در نگاه  علت العلل  ها

علت العلل به آن چيزي گفته می شود بستری می شود مناسب برای افشاندن بذرهر باید و نبایدی در مورد علت العلل بیماری ها که از کی بوده و چگونه. باید عرض کنم، بيش ازپانزده کتاب طبي که تاکنون نگاشته ام و از سوي ديگر انجا تحقيقاتی درمورد علت بيماري ‌ها و نیز معالجه چندين بیمار، روشن می شود، بيش از80 درصد بيماري‌ها حتی به قبل از انعقاد نطفته بر می گردد و تا زمان نو جوانی در شکل گیری ها، ادامه می یابد ؛ اگرکتاب (مشاوره ژنتيک) دکتر غلامرضا نورزاد را بخوانيم خواهيم  دانست چه مي‌گويم ؛ درهمان کتاب آمده، گاهي که بذر بيماري پاشيده مي ‌شود بعد از شصت سال خود را نشان مي دهد؛ همان طورکه قبلاً اشاره شد، اکثر معلولين مادر زادي بودند. اينها مواردي است که زود خود را نشان داده‌ اند ولي بقيه اين گونه هستند که بعد از مثلاً سي سال همان بيماري مادر زادی منتقلاً ظاهر شود و در مواردي بذر بيماري پاشيده شده  بستر مي ‌شود برای بيماري‌هايي که دراين بستر رشد کرده وتولید مثل می کنند. يکي ازمشکلات طب جديد همين است که با آزمايش خون... تنها نمي‌توان ريشه بيماري چدین سال گذشته را یافت. و لذا بدون دست یابی به علت اصلی، فوراً دارويي را تجويز مي‌کند که وضع را بدتر مي‌کند چون متناسب با اصل وریشه درد نیست!؟.

خانم ‌هايي که وارد بازارکارمي‌ شوند، علاوه برمشکلات روحي وجسمي آنها که قطعاً در جنين اثرخواهد داشت، به خاطر شرايط کار و شرايط منزل که به همين جهت بطورکلي عوض مي‌شود ازخواب ، غذا، بهداشت، ديگرمسائل بين مرد و زن، شيردادن و يا  ندادن به بچه، همه اينها وضع طبيعي خود را ازدست داده و روي نطفه حتی قبل از انعقاد اثرخواهد گذاشت، ولذا زياد شنیده مي‌شود، خانم هايي که بچه دار نيستند وضع روحي و جسمي خوبي ندارند؛ مادراني که شير کمتري به بچه داده اند هم  بچه ازهوش کمتري برخورداراست و هم خانم‌ ها بيشتر ،به سرطان پستان ویا سینه مبتلا مي‌شوند. اين گونه مطالب را درياد داشت ها زياد جمع آوری کرده ام که جای توضیح و ذکر منابع آنها نیست.

  دريک کلام بايد گفت: 80 درصد بيماري ها که فرزندان در بزرگسالي مبتلا مي‌شوند؛ به دوران جنين برمی گردد،که شامل خواب، غذا، بهداشت، امور رفتاری، هورمون های جنسی ...، مي‌شود؛ امروزه به اثبات رسیده و نیز چندین بار این موضوع را شنیده ام؛ بیماری سرطان که  در ایران، بالغ بر300000 می باشد و سالی 30000 آن راهی گورستان می شوند؛ هشتاد در صد آن به سوء تغذیه مربوط می شود!؟، واقعاً عجیب است و اي کاش دانشگاه ها دراين مورد هم کارهاي علمي و آزمايشي  و نیزآسیب شناسی انجام  و در اختيار مردم قرار مي‌دادند و چشم بسته هر چيزي را قبول و يا رد نکنند و لو همه عالم بگوئيد درست است يا همه بگويند بد است و مانند کساني که خواستند مدعي حرکت زمين توبه کند و بگوید  زمين ثابت است!؟، ولی بعد از توبه با  پا روی زمین زد وگفت: این زمین حرکت می کند!؟